Darmowa dostawa Sprawdź
shipping timeWysyłka w 24H oraz szybka i bezproblemowa wymiana
contact+48 882 544 554 (pon - pt, godz: 9 - 17)
Waluty
Waluty
Wymiana produktu

Wymiana

 W sklepie Stylovy.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów które nie spełniają Twoich oczekiwań, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. 
Przyspieszy to realizację wymiany a także zagwarantuje Ci rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas Twoja paczka.

1. Zwróć produkty

Rzecz zwracaną odeślij w formie zwrotu. Zwrotu dokonaj do 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. 

Uwaga! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Do zwracanej rzeczy dołącz formularz (otrzymałeś go w paczce z zamówieniem). Możesz go też pobrać: 
Formularz zwrotu PDF 
Formularz zwrotu JPG
Jeżeli nie posiadają Państwo możliwości wydruku, można wypisać odręcznie formularz, zawierając w nim:

- numer zamówienia
- imię, nazwisko, telefon kontaktowy
- dane do przelewu

Wymienianą rzecz należy zwrócić do nas niezwłocznie na adres:
Stylovy
Tymbark 630,
34-650 Tymbark,
Tel: 882-544-554

Przesyłkę możesz nadać samodzielnie lub skorzystać z proponowanej poniżej formy wygodnych i tanich zwrotów:

 

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu.
Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto. 


Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatów.
Koszty odesłania i opakowania ponosi klient.
Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu.
Przedstawiona procedura wymiany towaru nie stanowi obowiązku skorzystania z ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy określonego w rozdziale VII Regulaminu sklepu ani też nie ogranicza w żaden sposób tego uprawnienia.

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl