Darmowa dostawa Sprawdź
shipping timeWysyłka w 24H oraz szybka i bezproblemowa wymiana
contact+48 882 544 554 (pon - pt, godz: 9 - 17)
Waluty
Waluty
FAQ
Biuro obsługi
Zamówienia
Produkty
Płatności
Wysyłka i dostawa
Zwroty i reklamacje
Kody rabatowe
Moje konto
Problemy techniczne
Napisz do nas

W jakich godzinach mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:00-17:00.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu: 882544554 adresem mailowym: [email protected] oraz poprzez formularz kontaktowy.

Czy pracownik Biura Obsługi Klienta może złożyć za mnie zamówienie?

Wszystkie zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną, poprzez samodzielne przeprowadzenie zakupu na stronie sklepu www.stylovy.pl lub poprzez aplikację mobilną Stylovy. Pracownik biura obsługi może pomóc w zamówieniu, ale nie złoży go za Ciebie.

Czy macie sklepy stacjonarne?

Nasz sklep stacjonarny znajdziesz pod adresem:
 Tymbark 630, 34-650 Tymbark,
Godziny otwarcia:
 Poniedziałek- piątek: 9-17 Sobota: 9-14.
Możesz przymierzyć i kupić na miejscu.

Czy istnieje możliwość przymierzenia odzieży?

W naszym sklepie stacjonarnym możesz przymierzyć i kupić na miejscu.
Sklep stacjonarny znajdziesz pod adresem:
 Tymbark 630, 34-650 Tymbark,
Godziny otwarcia:
 Poniedziałek- piątek: 9-17 Sobota: 9-14.

Jak dokonać wymiany?

Procedura wymiany jest szczegółowo opisana tutaj: Wymiana

Jak mogę złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy wraz z zrzutami ekranu znajdziesz w zakładce Jak kupować?.

 Po wybraniu interesującego Cię produktu wybierz jego rozmiar i kliknij „KUP TERAZ”.
W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk koszyka, w którym możesz sprawdzić jego zawartość.
Jeśli wybrałeś już wszystkie produkty, przejdź do koszyka i kliknij „ZAMAWIAM”.
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, zaloguj się poprzez wpisane adresu E-mail i hasła.
Jeśli nie masz konta, możesz złożyć zamówienie jako „ZAKUPY BEZ REJESTRACJI” lub założyć konto poprzez „ZAREJESTRUJ SIĘ” Wypełnij wszystkie wymagane pola i kliknij „PODSUMOWANIE”.
Wybierz metodę dostawy płatności. Kliknij „POTWIERDZAM ZAKUP”, aby sfinalizować zamówienie.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone w naszym sklepie zawsze staramy się wysyłać jak najszybciej.
Zamówienia wysyłamy z Polski.

 

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do kilku dni.

Czy można połączyć kilka zamówień w jedno?

Jest taka możliwość pod warunkiem, że te zamówienia nie były jeszcze zapakowane. Jeżeli otrzymałeś status zamówienia „Przesyłka wysłana”, nie ma możliwości połączyć takiego zamówienia.

Czy jest minimalna kwota, od której muszę złożyć zamówienie?

Nie ma takiego wymogu, możesz dokonać zakupu na dowolną kwotę.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do każdego zamówienia zawsze dołączamy dokument fiskalny(paragon lub fakturę VAT), formularz zwrotu, informację kto przygotował Twoje zamówienie. Każde zamówienie pakowane jest pod nadzorem kamer.

W jaki sposób mogę się upewnić, że zakup został przeprowadzony pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn, zostanie wysłany do Ciebie sms oraz e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.

Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu.

 

Czy muszę mieć zarejestrowane konto aby złożyć zamówienie?

Nie musisz mieć konta. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono tak samo zrealizowane jak zamówienie z zarejestrowanym kontem, ale nie będziesz miał wielu udogodnień takich jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w akcjach promocyjnych oraz korzystania z programu lojalnościowego.

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia złożonego zamówienia mogło się zdarzyć, że podczas uzupełnienia danych podałeś nieprawidłowy adres e-mail. Wiadomości od nas również mogły zostać zaklasyfikowane jako spam lub reklama. Sprawdź te foldery w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nadal nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta na adres e-mail [email protected] lub telefonicznie pod numerem 882544554.

Jakie dane są niezbędne przy składaniu zamówienia?

-adres e-mail
-dane osobowe
-dane teleadresowe
-numer telefonu

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku(09:00-17:00): 882544554 . Pracownik sprawdzi, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu. Nie ma jednak możliwości edycji zamówienia gdy przesyłka jest już wysłana, otrzymasz powiadomienie email i sms „Przesyłka wysłana”.

Nie udało mi się dokończyć płatności za zamówienie. Co mam zrobić?

Zamówienie możesz opłacić logując się do swojego konta klienta i edytując szczegóły zamówienia. Tam znajdziesz link do zakończenia płatności.
Jeżeli nie posiadasz konto w sklepie, skontaktuj się z nami, wyślemy link do szybkiej płatności, dane do przelewu tradycyjnego lub zamienimy na pobranie. Możesz również złożyć nowe zamówienie, w jego uwagach dopisz numer poprzedniego oraz informację aby je anulować.

Zamówienie zostało przeze mnie opłacone, jednakże nadal widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

Na adres [email protected] wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności.
Wyjaśnimy sytuację i się z Tobą skontaktujemy.

Czy mogę anulować zamówienie?

W bardzo krótkim czasie po złożeniu zamówienia masz możliwość jego anulacji. Po upływie tego czasu nie mamy już możliwości modyfikacji Twojego zamówienia. Dotyczy to także zmiany adresu lub sposobu dostawy. Gdy przesyłka będzie przekazana kurierowi, nie możemy jej anulować. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem mail: shop@stylovy lub numerem telefonu 882544554. Nasz pracownik sprawdzi, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość jego anulacji.

Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

W celu otrzymania innego rozmiaru czy koloru należy dokonać zwrotu towaru który nie spełnia Twoich oczekiwań zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.
Procedura wymiany jest szczegółowo opisana tutaj: Wymiana

Ile razy jest możliwa wymiana towaru?

Nie zapewniamy bezpośredniej wymiany towaru, aby zagwarantować Ci dostępność interesującego rozmiaru. Możesz odesłać nam nieodpowiednie produkty w postaci zwrotu towaru. Środki za zwrócone produkty prześlemy z powrotem na Twoje konto bankowe w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania towaru, nowy rozmiar lub produkty zamów w nowym niezależnym zamówieniu.

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Tak, jest to możliwe. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę, w ścieżce zakupowej w kroku "Dane adresowe" wybierz opcję "faktura". Dokument zostanie dołączony do przesyłki. Nie wystawiamy faktury na towary inne niż w złożonym zamówieniu oraz na inne dane klienta, ponieważ faktury są generowane automatycznie przez system i nie można ich edytować. W przypadku niewyrażenia chęci otrzymania faktury VAT do przesyłki będzie dołączony paragon fiskalny. Pamiętaj, nie ma możliwości otrzymania faktury do zamówienia które posiada już wygenerowany paragon fiskalny.

Jak najlepiej dobrać rozmiar?

Szczegółowe informacje na temat doboru rozmiarów w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Jak dobrać rozmiar?.
Sugerujemy aby w przypadku wahania się kupić dwa lub trzy rozmiary, przymierzyć i odesłać te mniej pasujące. Jest to najlepszy sposób aby określić cechy i funkcjonowanie towaru oraz ekonomiczne rozwiązania do ewentualnych wymian w przypadku wyboru złego rozmiaru.

Dlaczego wymiary ciała różnią się od tych podanych w tabeli rozmiarów?

Wymiary podane w tabelach to wymiary towarów, mierzone na płasko. Każdy producent posiada własną rozmiarówkę, dlatego należy sugerować się tabelą rozmiarów podaną w opisie każdego przedmiotu.
Wymiary zapisane w tabeli są dokładnie weryfikowane, pobierane są przez odpowiednio przeszkoloną do tego osobę. Podawana jest średnia wartość pobrana zawsze z aktualnej serii produktu dostępnego w sprzedaży, z kilku sztuk z każdego rozmiaru.
Wymiary w tabeli posiadają tolerancję (+-2 cm)

Czy przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów?

W większości produktów prezentowane są tabele rozmiarowe. Są starannie pobierane, zawsze z kilku wariantów aktualnej w sprzedaży serii.

Jak dokonać wymiany produktu?

Procedura wymiany jest szczegółowo opisana tutaj: Wymiana

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Skorzystaj z wyszukiwarki sklepowej w prawym górnym rogu strony(kliknij w lupę).

Czy można zamówić produkt już wyprzedany?

W przypadku produktów wyprzedanych nie ma możliwości ich zakupu. Zapraszamy do kontaktu pod adresem: [email protected] nasz doradca zweryfikuje możliwość zamówienia towaru.
Odpowie Ci czy produkt w przyszłości ma planowane uzupełnienie.

Jak mogę się dowiedzieć czy produkt powrócił do sprzedaży?

Skorzystaj z opcji „powiadom o dostępności” dostępnej na każdej karcie produktu.
Wybierz interesujący rozmiar, kliknij „powiadom o dostępności” a następne podaj swój adres e-mail i wybierz przycisk „Wyślij”.

Ile produktów mogę dodać do koszyka?

W sklepie Stylovy.pl nie obowiązują limity tego typu.
Możesz zrobić naprawdę duże zakupy :)

Czy jest możliwość zarezerwowania produktu?

Nie ma takiej możliwości. Tylko zakup rezerwuje towar.

Chcę zrobić najbliższej osobie prezent, w jaki sposób mogę zamówić bon podarunkowy?

Bon podarunkowy można zamówić tutaj: Bon podarunkowy.

Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].
W temacie wiadomości wpisz numer zamówienia, a w treści opisz typ uszkodzenia i załącz jego zdjęcia.
Nasz odpowiedni dział przeanalizuje twoje zgłoszenie i zaproponuje możliwe rozwiązania. Jeżeli produkt jest uszkodzony, a opakowanie zewnętrzne nosi ślady uszkodzeń w transporcie, nie wyrzucaj opakowania, załącz również jego zdjęcia.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdziesz w zakładce Formy płatności.
W sklepie Stylovy.pl dostępne są poniższe opcje płatności:
 -za pobraniem: przy odbiorze paczki od kuriera,
 -płatność online: błyskawiczny przelew,
 -kartą kredytową: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro,
 -portfelami elektronicznymi: Google Pay, Apple Pay,
 -płatność kodem BLIK,
 -przelew na konto- tradycyjny,
 -Paypal,
Zamówienia wysyłane do państw Unii Europejskiej należy opłacić wyłącznie płatnością online.

Nie udało mi się dokończyć płatności za zamówienie. Co mam zrobić?

Zamówienie możesz opłacić logując się do swojego konta klienta i edytując szczegóły zamówienia. Tam znajdziesz link do zakończenia płatności. Jeżeli nie posiadasz konto w sklepie, skontaktuj się z nami, wyślemy link do szybkiej płatności, dane do przelewu tradycyjnego lub zamienimy na pobranie.
Możesz również złożyć nowe zamówienie, w jego uwagach dopisz numer poprzedniego oraz informację aby je anulować.

Czy przy każdej metodzie dostawy mogę zapłacić za pobraniem?

Każda metoda dostawy jest powiązana z konkretną metodą płatności. Wybierz metodę dostawy a wyświetlą się dostępne metody płatności.
Płatność za pobraniem umożliwia jedynie metoda dostawy Kurier InPost oraz Kurier GLS.
Przy pozostałych metodach dostawy, jak Inpost Paczkomat, Kurier Pocztex, Odbiór w punkcie(Żabka, Orlen, Abc,Poczta), wysyłamy zamówienia tylko z przedpłatą.

Czy opłaty dokonywane w Stylovy są bezpieczne?

Oczywiście że tak! Opłaty pobierane przez Stylovy są kodowane, zabezpieczone przed niepożądanym dostępem osób trzecich (SSL). Dzięki temu transakcje bankowe są w pełni bezpieczne.

Jak szybko wysyłacie przesyłki?

Czas wysyłki zależny jest od wybranej metody wysyłki. Staramy się nadawać przesyłki jak najszybciej.

Kurier inpost, Inpost Paczkomat, Kurier GLS
 Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 13:00 nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.
Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Przykład:
Jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek o godz. 16.00 przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w środę.
Jeśli zostanie złożone w sobotę o 16.00 przesyłka zostanie odebrana przez przewoźnika w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

Kurier Pocztex oraz Odbiór w punkcie
 Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 15:00 nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym 2 roboczych dniach.
Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Przykład:
Jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek o godz. 16.00 przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w środę- czwartek.
Jeśli zostanie złożone w sobotę o 16.00 przesyłka zostanie odebrana przez przewoźnika w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek-środę.

 Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
Zamówienia z odbiorem osobistym są przygotowywane niezwłocznie. Standardowo czekają na Klienta w godzinach pracy sklepu.
O możliwości odbioru złożonego zamówienia zostaniesz poinformowany poprzez wiadomość SMS i E-mail.

WYSYŁKA DO PAŃSTW UNII EUROPEJSKIEJ
 Termin realizacji zamówienia jest zależny od miejsca dostawy przesyłki, zazwyczaj nie przekracza on 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
Czas realizacji znajdziesz tutaj>>

Jaki jest koszt dostawy?

Zamówienia od 259 zł są dostarczane bezpłatnie.
Wystarczy że skorzystasz z promocjii, warunki promocjii darmowej dostawy znajdziesz tutaj >>.

Jeśli Twoje zamówienie było na kwotę niższą niż 259 zł, wysyłka kosztuje od 9,90 zł. Wartość ta zostanie doliczona do wartości zamówienia.
Aktualny cennik wysyłki znajdziesz tutaj>>

W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Wysyłki - te przedpłacone jak i pobraniowe - realizujemy za pośrednictwem kilku popularnych firm kurierskich oferujących najczęściej wybierane metody dostawy. Wszystkie metody dostawy pokażą Ci się na karcie produktu po kliknięciu w „sprawdź czas i formy dostawy”, po dodaniu rzeczy do koszyka oraz pod linkiem Czas i koszt dostawy.

Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co mam zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 2-5 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Sprawdzimy Twoje zamówienie i pomożemy rozwiązac zaistniały problem.

Moje zamówienie zostało wysłane na nieprawidłowy adres. Czy możliwa jest zmiana adresu?

Tylko przez krótki czas od momentu otrzymania od Ciebie zamówienia możemy je edytować, potem zostają przygotowane dokumenty oraz listy przewozowe i nie ma możliwości ich edycji. Zanim potwierdzisz zamówienie, upewnij się, że podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy. Ewentualne zmiany nanieś przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Jeżeli chcesz edytować zamówienie, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku(09:00-17:00): 882544554 . Pracownik sprawdzi, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też wariantu produktu. Nie ma jednak możliwości edycji zamówienia gdy przesyłka jest już wysłana, otrzymasz powiadomienie email i sms „Przesyłka wysłana”.

Jak dowiem się, jaki jest status mojego zamówienia?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje konto” (tylko dla zarejestrowanych użytkowników). Ponadto otrzymasz e-mail z informacją o bieżącym statusie zakupu („zamówienie w trakcie”, „wysłane” itp.).

Czy mogę otrzymać zamówienie w sobotę?

Tak, jest możliwośc dostawy w sobote, dostępna jest w koszyku od czwartku 14:00 do piątku 14:00.
Jest to dostawa do pukntu Inpost Paczkomat, w koszyku wybierz „Paczka w weekend - InPost Paczkomat 24/7

Czy zamówienie może zostać wysłane w późniejszym terminie?

Tak, jest taka możliwość, podczas składania zamówienia zobaczysz pole „uwagi” zapisz w nim datę kiedy mamy przekazać zamówienie do wysyłki. Pamiętaj aby takie zamówienie było już opłacone z góry.

Czy Kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurier nie ma takiego obowiązku, nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każej firmy kurierskiej.
Firmy kurierskie zazwyczaj wysyłaja wiadomość e-mail i sms w dniu kiedy paczka przekazana jest do doręczenia. W momencie przekazania paczki przewoźnikowi, z naszego sklepu otrzymasz wiadomość e-mail i sms z informacją że paczka jest już wysłana i termin jej planowanego doręczenia.

Czy istnieje możliwość dostawy za granicę?

Realizujemy wysyłkę do państw Unii Europejskiej.
Ich listę oraz cennik znajdziesz tutaj>>.
Po dodaniu rzeczy do koszyka należy wybrać „kraj wysyłki”. Wyświetli Ci się lista krajów których aktualnie jest możliwość wysyłki.

Termin realizacji zamówienia jest zależny od miejsca dostawy Towarów, zazwyczaj nie przekracza on 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.

Jak dokonać wymiany?

Procedura wymiany jest szczegółowo opisana tutaj: Wymiana

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie rzeczy.

W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres [email protected].
Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.

Jak dokonać zwrotu towaru?

1.Uzupełnij formularz zwrotu (otrzymałeś go w paczce z zamówieniem), przykładowy znajdziesz również tutaj.
2
. Zwrotu rzeczy z wypełnionym formularzem dokonaj do 14 dni od objęcia przez Ciebie rzeczy, jednym z trzech sposobów:
  a) Paczkę nadaj za pomocą wygodnych zwrotów: https://wygodnezwroty.pl/stylovy
  b) Paczkę nadaj dowolnym przewoźnikiem, kurierem lub Pocztą Polską na adres:
     Stylovy, Tymbark 630, 34-650 Tymbark, Tel: 882544554
  c) Osobiście w sklepie stacjonarnym: Tymbark 630, 34-650 Tymbark.
3. Poczekaj na zwrot środków

W jaki sposób zostaną mi zwrócone środki po zwrocie towaru?

Zwrot należności za odesłane produkty odbywa się tym samym kanałem, którym nastąpiła opłata za zamówienie.
W przypadku płatności online zwrot następuje na konto, z którego opłacono zamówienie.
W przypadku płatności za pobraniem zapisz nam numer konta w formularzu zwrotu, a środki zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania twojego zwrotu.

Jak mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Śledzenie drogi przesyłki umożliwiają systemy firm spedycyjnych. Sklep nie ma możliwości potwierdzać mailowo faktu odbioru przesyłki ze zwrotem.

Zwrot towaru zlecony za pośrednictwem Twojego konta klienta sprawdzisz logując się do swojego konta i wybierając zakładkę zwroty.
W momencie uznania zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.

W jakim czasie rozpatrywane są zwroty?

Termin zwrotu wynosi zazwyczaj 1-3dni, nie dłużej jednak niż do 14 dni od daty dostarczenia Twojego zwrotu do naszego magazynu na zasadach określonych w przepisach prawa.

Jak dokonać zwrotu z zagranicy?

Bezpośrednie koszty zwrotu Towarów w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży ponosi Klient.
Zwrot odesłać należy na koszt własny na adres:
Stylovy
Tymbark 630,
34-650 Tymbark

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową, do paczkomatu?

Nie ma możliwości aby magazyn odebrał przesyłkę pobraniową. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem oraz do paczkomatu. Zwroty należy kierować pod adres:
Stylovy
Tymbark 630
34-650 Tymbark

Kto ponosi koszt paczki zwrotnej?

Koszty odesłania i opakowania ponosi klient. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu.
Przesyłkę zwrotną można odesłać na nasz adres dowolnym przewoźnikiem, skorzystać z dostępnych sposobów lub dostarczyć zwrot osobiście do sklepu stacjonarnego.

Dlaczego powinienem wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do paczki?

Wypełnienie formularza zwrotu pozwoli nam szybciej rozpatrzyć Twój wniosek, oraz powiązać zwrot z konkretnym zamówieniem a tym samym szybciej zrealizować zwrot kwoty na Twoje konto.

Jak zareklamować produkt?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem.
2. Wyślij paczkę. Reklamację możesz dostarczyć do nas jedną z proponowanych metod:
  a) Wysyłając na adres: Stylovy, Tymbark 630, 34-650 Tymbark.
  b) Osobiście do sklepu stacjonarnego (Tymbark 630, 34-650 Tymbark)

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" oraz do Inpost Paczkomat - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.

Jak długo należy oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są nie późniejniż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W jakim terminie mogę zareklamować produkt?

Odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Gdzie użyć kodu rabatowego?

1 Złóż zamówienie
2 W koszyku zaznacz „mam kupon rabatowy”
3 Wpisz KOD
4 Zatwierdź przyciskiem „Użyj”

Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu?

Podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się.

Czy można zrealizować kod rabatowy już po złożeniu zamówienia?

Realizacji kuponu rabatowego można dokonać wyłącznie w koszyku przed złożeniem zamówienia.
Technicznie nie ma możliwości użycia kodu już po złożeniu zamówienia.

Zapomniałem użyć kod rabatowy podczas składania zamówienia, czy mimo to mogę jakoś użyć kodu?

Z powodów technicznych realizacja kodu rabatowego po potwierdzeniu złożenia zamówienia jest niemożliwa. Kupon rabatowy może zostać wówczas zrealizowany podczas składania kolejnego zamówienia.

Nie otrzymałem kodu za zapis do newslettera. Co mam zrobić?

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, czasami powiadomienia trafiają do folderu SPAM.
Przeszukaj również skrzynkę pocztową po haśle "Stylovy". Jeśli nadal nie ma Twojego kodu promocja za zapis do newslettera nie jest aktualnie dostępna.

Kod rabatowy nie działa. Co może być tego przyczyną?

W przypadku problemów z użyciem kodu rabatowego, upewnij się, że wszystkie poniższe warunki zostały spełnione:
 -Kod rabatowy ma określoną datę ważności;
 -Produkty na które chcesz wykorzystać kod rabatowy są objęte warunkami promocji;
 -Nie wykorzystałeś żadnego innego kodu rabatowego dla bieżącego zamówienia.

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 882544554 lub adresem mail [email protected] Sprawdzimy dla Ciebie warunki działania kodu.

Czy w zamówieniu mogę użyć kodu rabatowego i punktów?

Podczas składania zamówienia nie można jednocześnie używać kodu rabatowego i punktów. Rabaty nie łączą się.

Jak założyć konto?

Konto możesz założyć na dwa sposoby:
1)Kliknij w prawy górny róg strony w opcję „Moje konto”. Zostaniesz przeniesiony na stronę, na której wybierz       „Zarejestruj się”.
2)Możesz też założyć konto podczas składania zamówienia. Po włożeniu produktów do koszyka, przejdź do kolejnego kroku zamówienia i załóż konto.

Jakie są korzyści z posiadania konta w sklepie?

Korzyści związane są z posiadaniem konta w sklepie Stylovy.pl to:
 -możliwość śledzenia przesyłki,
 -dostęp do historii zakupów,
 -uczestnictwo w konkursach i akcjach promocyjnych,
 -zapamiętany adres dostawy,
 -punkty lojalnościowe na następne zakupy,

Nie mogę zalogować się do konta. Co mam zrobić?

Najczęściej w takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail/numer telefonu) lub hasło do konta sklepu.
Jeśli zapomniałeś hasła – kliknij w link „przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]

Czy moje konto może zostać zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli zostało Ci zablokowane konto, skontaktuj się z nami, rozwiążemy ten problem.

Chcę usunąć konto. Jak mogę to zrobić?

W celu usunięcia konta, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Wiadomość napisz z adresu przypisanego do konta które chcesz usunąć.

Jak wypisac się z newslettera?

W każdej wiadomości newsletterowej na samym dole znajduje się link z możliwością rezygnacji. Możesz też napisać do nas wiadomość z rezygnacją na adres: [email protected]

Nie dostaje maili od Stylovy Co mam zrobić?

Zweryfikuj, czy wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM.
Sprawdź, czy w Twoim koncie/ zamówieniu klienta widnieje prawidłowy adres mailowy.
Jeśli Twój adres mailowy jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, prosimy o kontakt, sprawdzimy co się dzieje.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl